Eindelijk heb ik het boekje van Cor Hospes uitgelezen op vakantie, gekregen van oud collega Johan. Het was erg leuk om te lezen en ‘k werd nog enthousiaster over de term ‘guerrillamarketing’. Vandaag meer over de definitie. Morgen laat ik verschillende voorbeelden zien op m’n blog.

Definitie guerrillamarketing
Guerrillamarketing is een strategisch doordachte reclameoverval die op een onvoorspelbaar moment, op een originele relevante manier en op het juiste ogenblik bij de juiste doelgroep sympathie en een onvergetelijke

2 reacties op “Wat is eigenlijk guerrillamarketing?!

  • Johan

    En ga je ook een leuke ‘guerilla-actie’ uitvoeren tijdens Opwekking?
    groeten,
    Johan

  • ja:ro

    Dat is lastig als je een duurzame relatie wil opbouwen met Joop Gankema, de directeur van Opwekking. Ik heb wel plannen voor een guerrilla-actie met pasen. Mocht je meer willen weten, skype me dan ff.

Reageren